1 Eylül 2012 Cumartesi

ÖNCE KAŞİFLERİ TANIMAK GEREK-LİLA KUTU GİBİ

Kozmetik dünyası ve kozmetik ürünler gün geçtikçe bir kaosa dönüyor.Pek çok marka pek çok vaad var. Daha cildimizi tanımadan yavru kuşlar gibi düşüyoruz kozmetiklerin içine. Ne zaman ki! aynanın karşısında kırışıklıklar ve kaz ayaklarını (neden kazların ayakları suçlandı bilmiyorum ama ) fark etmeye başladık işte o gün çanlar bizim için çalmaya başladı.EYVAH yaşlanıyoruz.
O göz ucuyla baktığımız kremlere şimdi alıcı gözle bakmaya başladık. E yaş 30 lara dayanınca sormadan olmuyor.Çekinerek , sıkılgan bir bilene sorma gereği.
Bir kozmetik mağazası ve diyologlar ve psikoloji.
Görünümümüz kendinden emin ancak içsel çatışma dolu.
-Pardon bakarmısınız?
-Ne arıyordunuz?
-Şey (Ne biliyim işte kırışıklıklar başladı ne halt edeceğimi bilmiyorum) göz altı kremi bakıyordum ama
Tabi dolayısıyla ünlü markalara doğru bir kayış hani bilirde görüneceğiz ya.
-Ne kullanıyorsunuz
- yani öyle takıntılı olduğum bir ürün yok.( Öff hiç bişi desek) ama mimik kırışıklıkları başladı
Neyse lafı fazla uzatmaya gerek yok.Bu tür başlangıçlar farklı sohbetler hepimizin başına gelmiştir.
Ve hep ben şunu söylemek istemişimdir
-Siz şöyle hepsinden bir numune verin ben bakayım evde hangisi uygunsa onu alayım.şimdi bir sürü para vereceğim ve içimde ya işe yaramazsa korkusu olacak !!!
Allahtan birileri bu konuyu çok güzel düşünmüş taşınmış.bir ben değilmişim bu denizde boğulan.Hoş ben bu işi çözdüm ama şimdi söyleyemem :)))
Bu ürün karmaşasını çözenler ve benim gibi ne BAŞLARDA ne kullanacağını bilmiyenler için düşünüp taşınıp bir model oluşturmuşlar.
İsmi LİLA KUTU.Bilenler mutlaka vardır az buz değil bayağı sıkı takipçileri var sistemin.
Sisteme üye oluyorsunuz ve her ay size bir kutu geliyor.Kutunun içinde her ay farklı bir çok firmanın tanıtım ürünleri var.
Ürünleri deneyimleyerek kendiniz karar veriyorsunuz.Böylece pek çok ürün hakkında fikriniz oluyor.
En büyük süpriz ise AYŞENUR YAZICI her ürünü o tanıtıyor. (Zaten yıllardır ona hayranım nasıl bu kadar genç ve duru görünüyor , sıırı ne ??) AYŞENUR YAZICI nın tanıtmasının iyi tarafı şu, TV deneyimi değil tabiki , bildiğiniz okullu bir KOZMETOLOG.
Lila kutu'nun web sitesinde pek çok şey de paylaşıyor, makyaj teknikleri, ojeler, hangi krem neden ?
Bence kozmetik dünyasında kaybolduysanız, LİLA KUTU'nun keşif turlarına hemen bir bilet almanızı tavsiye ederim.
Üyelik için bir süre beklemek gerekse de değiyor.
İnternet sitesini vermyeceğim.Keşfetmek için araştırmak gerek...E beni bulduysanız LİLA KUTU'yu da rahatlıkla bulabilirsiniz.
Hep genç kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder